Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van BMW Z3 1.8 Roadster Eucalypta - WaarBenJij.nu Boedapest - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van BMW Z3 1.8 Roadster Eucalypta - WaarBenJij.nu

Boedapest

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg BMW Z3 1.8 Roadster

16 Augustus 2017 | Hongarije, Boedapest

Wederom een heerlijke overnachting gehad in het Mercure Hotel Dit was overigens een luxe versie met ook nog eens een geweldig ontbijt buffet! Vandaag door naar Boedapest, en we hebben er erg veel zin in, maar zien we op tegen de hobbelige wegen met veel beschadigingen in het wegdek. Het was niet geheel onterecht, want de wegen in Slowakije zijn voornamelijk met beton gelegd of asfalt, maar erg slecht onderhouden. De spoorvorming in de wegen is dusdanig ernstig dat je doorlopend de auto in het gareel aan het trekken bent. Wat een verademing toen we uiteindelijk de grens met Hongarije overstaken. Het eerste wat ons opviel was natuurlijk de kwaliteit van de wegen. Het volgende waar we versteld van stonden was de omgeving en dan met name het groen van de natuur.. dat was niet grauw groen als in Slowakije, maar fris en helder groen! Kortom prachtig!! Na genoten te hebben van de prachtige natuur, kwamen we aan in Boedapest, en bij binnenkomst stonden we al te kijken van zoveel moois. Wat een prachtige stad! De brug, het paleis, het parlement.. prachtige gebouwen, en in de avond prachtig verlicht!. Ons appartement was helemaal een verassing, want die was ingericht in de kleuren van onze Eucalypta! Nu staan we alweer klaar voor onze volgende rit naar Keszthely aan het Balatonmeer... We vertrekken op tijd, want we hebben een appartement met Zwembad, dus vandaag wordt echt een relax dagje. Wel goed insmeren, want ik heb inmiddels 2 T-shirtjes aan.. 1 gekocht shirt en de ander is van verbrande huid ;-)

BMW Z3 1.8 Roadster

Hallo, Wij (Simon en Brenda) zijn sinds 2016 in het bezit van een BMW Z3 in de bijzondere Turkisch Green kleur die wij liefkozend Eucalypta noemen. Met onze Eucalypta hebben we inmiddels al mooie tripjes gemaakt, zoals vorig jaar naar Italië. Dit jaar gaan we echter een langere rit maken door 8 landen waardoor het ons leuk leek om een reisdagboek aan te leggen voor de mensen die thuis blijven en toch onze avonturen willen volgen.

Actief sinds 08 Aug. 2017