Maribor - Reisverslag uit Maribor, Slovenië van BMW Z3 1.8 Roadster Eucalypta - WaarBenJij.nu Maribor - Reisverslag uit Maribor, Slovenië van BMW Z3 1.8 Roadster Eucalypta - WaarBenJij.nu

Maribor

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg BMW Z3 1.8 Roadster

18 Augustus 2017 | Slovenië, Maribor

Vanmorgen om 9 uur reden we weg uit Keszthely. De zon in de rug en een briesje erbij. Omdat ik toch wat verbrand ben, een wat meer bedekkend shirtje gekocht om de auw plekken niet verder te tartten. We hebben een mooie route gereden door mooie dorpjes en afwisselend wat heuvels, en bergen. Maribor blijkt een mooi klein stadje te zijn, maar eerst duiken we de bergen in! Mooie steile weggetjes naar een dorpje wat bij aankomst 2 boerderijen te zijn.. We zijn aardig op hoogte en hebben allerlei verschillende paden gehad, maar moeten ook terug! Eucalypta stribbelt een klein beetje tegen en wiebelt wat met d'r kontje heen en weer, maar de baas pakt d'r in het nekvel en we snorren de berg weer op. Onze kamer is gloednieuw en modern ingericht. De sanitaire voorzieningen zijn helemaal up to date.. De huisbaas is allervriendelijkst en probeert in z'n beste Engels ons van alle informatie te voorzien. Gelukkig stottert hij behoorlijk dus als we de eerste keer niet begrepen hebben wat hij wilde zeggen, dan krijgen we nog 5 kansen

BMW Z3 1.8 Roadster

Hallo, Wij (Simon en Brenda) zijn sinds 2016 in het bezit van een BMW Z3 in de bijzondere Turkisch Green kleur die wij liefkozend Eucalypta noemen. Met onze Eucalypta hebben we inmiddels al mooie tripjes gemaakt, zoals vorig jaar naar Italië. Dit jaar gaan we echter een langere rit maken door 8 landen waardoor het ons leuk leek om een reisdagboek aan te leggen voor de mensen die thuis blijven en toch onze avonturen willen volgen.

Actief sinds 08 Aug. 2017