Colmar - Reisverslag uit Colmar, Frankrijk van BMW Z3 1.8 Roadster Eucalypta - WaarBenJij.nu Colmar - Reisverslag uit Colmar, Frankrijk van BMW Z3 1.8 Roadster Eucalypta - WaarBenJij.nu

Colmar

Door: Brenda

Blijf op de hoogte en volg BMW Z3 1.8 Roadster

10 Augustus 2017 | Frankrijk, Colmar

We vertrekken vandaag voor onze zomervakantie zonder een doel voor onze eerste overnachting. Aangezien Eucalypta nog een beetje in ons ritme moet komen, en wij in dat van haar hebben we besloten om te kijken hoever we de eerste dag komen, en van daaruit de volgende dag door te reizen naar de bestemming die we wel vastgelegd hebben. Uiteindelijk maken we onderweg de beslissing om onze eerste stop in Colmar te maken. Via booking.com hebben we al snel een hotel gevonden waar we voor een schappelijke prijs de nacht door kunnen brengen. Het is bloedheet onderweg, en met een heerlijk snorrend motortje, dakje open komen we dan ook heerlijk door de zon verbrand in Colmar aan. Het is erg heet, en gelukkig heeft de gordel zijn sporen nagelaten, zodat ik morgen precies weet waar hij weer langs moet. Ik ben dus flink verbrand! Na een heerlijke maaltijd en een wandeling door de stad keren we richting het hotel om daar nog een drankje te nuttigen. Wanneer we uiteindelijk besluiten om het bed op te gaan zoeken, blijkt onze sleutel niet te werken. Weer wat nieuws... Gelukkig hebben we bij het vertrek van de kamer het raam open laten staan, is Simon nogal atletisch gebouwd dus die wist met een sprongetje de kamer binnen te komen. Gelukkig.. we kunnen naar bed!

BMW Z3 1.8 Roadster

Hallo, Wij (Simon en Brenda) zijn sinds 2016 in het bezit van een BMW Z3 in de bijzondere Turkisch Green kleur die wij liefkozend Eucalypta noemen. Met onze Eucalypta hebben we inmiddels al mooie tripjes gemaakt, zoals vorig jaar naar Italië. Dit jaar gaan we echter een langere rit maken door 8 landen waardoor het ons leuk leek om een reisdagboek aan te leggen voor de mensen die thuis blijven en toch onze avonturen willen volgen.

Actief sinds 08 Aug. 2017